Monday, March 11, 2013

Bahagia yg sementara

Ingatkan bila dh abes transfer makin bersemnagat la nk betulkan tesis. Sekali dpt mesej fb dari adik aku yg kecik kata abah frust. erk. adik aku ckp abah nk skype. haih. rupenya abah melahirkan rase kecewa dgn kemajuan progress phd ku. em. ade juga pro n cons utk mempunyai ayah yg dlm bidang yg sama. dia tahu terperinci selok belok phd. sbb bila bgtau kat mak aku, dia lega sgt bila dh lepas. tp respon aku dpt ayah aku berbeza pulak. tp aku akui aku byk giler kelemahan dlm phd ni. ntahla. hr ni rs down kejap. cepatlah bersemangat asma'. cmpur dgn malas lagi. lagila malas aku ni. byk benar alasan aku ni. asma' kuat kuat berusaha. esok pg kene start balik 500words a day. dah lama tinggalkan. tataula apa nk jadi dkt aku ni. slalu n slau sgt cepat nk down. baru sket dah nk susah hati. yg penting kene usaha dan gigih berusaha. berusaha asma'!


- hambaMu yg lemah

No comments: