Thursday, November 29, 2012

Jiwa kacau

Smlm kan jiwa kcau la sangat. Tahpape ntah. Nk muntah pun ade bila fikir fikir balik. Aku ni la pun. Sume bende pon nak amek serius. Rileks sudah. Kannn? Tujuan tulis blog pada ketika ini, pada saat yang genting yang tinggal bebrapa hari lagi sblm submit transfer tesis, adalah disebabkan aku mengantuk yg amat. Ngntuk la. Padahal aku dah tido lebih dari cukup kot. Eh mcm nk ilang dah mengantuk. Ape la aku ni. Tulis blog boleh la pulak x ngntok. Apela n3 aku kali ini. Sgt mcm tahpape. Langsung x nmpak keilmiahannya.

haih... nk cari imej pun amek mase 10 min dah. cepatla jmpe imej .... abes dh mase aku nih.










"kalau setiap saat yang diingat hanya kekasih hati, bilakah masa untuk mengingat Allah taala? mabuk cinta boleh buat manusia buta untuk melihat kebenaran, lupa kepada perkara yang lebih penting selain cinta. bukankah hidup ini sarat dengan visi dan misi yang harus dipikul? kalau hari-hari diisi dengan khayalan , kisah cinta romantik, lagu dan muzik yang memuja kekasih, tenggelam dalam fantasi yang melalaikan, melemahkan sendi-sendi, dan membiarkan fikiran melayang-layang tanpa arah, apakah kita layak dipanggil hamba Allah atau hamba cinta? " - artikel

2 comments:

Lynn said...

asma...muahmuahmuah

like la post ni!

Haruna said...

lynnn... lama nye x dgr citer!!